Sweet.. sweet... sweet memory..

Thursday 24 February 2011

berjaya jugak akhirnya...

yeepee... aku dah berjaya buat blog, finally.. ni dh cubaan ketiga aku create, baru berjaya.. mungkin bagi orang yg celik dan advance it, apa sangat lah nak create blog. bukan susah pun. klik sana, taip sini, siap.. tp bagi aku yg separuh celik dan pandai2 sendiri ni, susah jgk. first cuba, problem. cuba lagi, problem lagi. kali ketiga, baru success.. hehe.. dan sebab tak berjaya tu pun, memang sebab kecik dan memalukan kalau nak dicerita..
orang lain dah lama berblog, tp aku baru nak cuba. tu pun sebab dah tengok kakakku tersayang zati qibtiah dah ada blog. nak jadi la follower dia..
masih banyak lagi yg perlu aku pelajari dalam blog ni. apa2 pun, good luck n congrats to myself sbb dh melangkah setapak lg dalam dunia IT ini...

No comments:

Post a Comment