Sweet.. sweet... sweet memory..

Saturday 24 September 2011

Jamuan Raya Kimia Sabah 2011

Pada 22/9/2011, kat Kimia Sabah diadakan sambutan raya aidilfitri. Disebabkan sekarang ni tengah zaman ekonomi meleset, maka sambutan perlu diadakan secara berhemah. Maka dengan kutipan sejumlah wang dari staf, makanan kali ni disediakan secara gotong royong. Satu jawatankuasa telah ditubuhkan untuk tujuan ini dan mereka ni lah yang bertungkus lumus dari bahagian persiapan auditorium, penyediaan makanan dan sebagainya. Terdapat jugak beberapa staf walaupun bukan AJK turut sama membantu dalam memastikan jamuan kali ni berjaya.
Ini lah gambar2 yang sempat saya snap untuk jamuan ini. Tidak lah banyak sebab saya hanya melibatkan diri pada hari jamuan tersebut. 
Tumpang mengacau orang memasak
Seorang member khusyuk menghasilkan juadah istimewa terung bakar
Dalam auditorium dah


Persembahan aras dua
Persembahan aras satu.. aras saya ni tapi saya tidak join sebab tidak larat nak berdiri lama2..
Persembahan aras bawah
Gambar ni dan gambar seterusnya di bawah, makanan2 yang ada..



Walaupun jamuan ni kecil-kecilan, tapi ianya cukup meriah sebab warga Kimia Sabah semuanya happening dan sporting. Selain persembahan2 yang telah dirancang, terdapat juga persembahan2 secara bidan terjun, samada dengan kerelaan hati atau atas permintaan. 
Buat julung2 kalinya saya berduet dengan hubby.. Atas permintaan member2.. Semput chek..

1 comment:

  1. wah..k.tiqah berduet ngan abg...lagu apa tuh?..bola2 api ke?..hehe

    ReplyDelete