Sweet.. sweet... sweet memory..

Monday 2 January 2012

Awatif meniarap..

Hari ni, 3/1/2012, umur awatif dua bulan 12 hari. buat pertama kalinya hari ni awatif berjaya meniarap. dah banyak hari juga dia mengiring2. saya duk cakap dengan hubby, takkan nak meniarap dah, baru dua bulan. abang dia dulu meniarap tiga bulan setengah. tapi ternyata dia lagi cepat dari abang dia.
Sayangnya saya tak sempat ambik video dia meniarap. masa fawwaz dulu saya sempat ambik video, sebab dia menjerit2 masa cuba pusing tu. jadi sempat saya ambik kamera.
Berat awatif masa dua bulan ari tu 5.4 kg. ramai org cakap dia besar. masa kami buat kenduri aqiqah dan cukur jambul dia 1 januari baru ni, ramai terkejut dia baru umur 2 bulan lebih. tapi memang awatif ni kuat minum susu daripada abang dia. kenduri aqiqah awatif ni buat kat rumah mak mertua saya. masa abang dia dulu kat rumah abah saya.
Hari kenduri. bergaya dengan bakul bayi makteh dia

Selepas acara membotakkan awatif
 Lagi satu atif cepat dari abang dia, naik kapal terbang. Abang dia dulu, dua bulan setengah. dia masa genap dua bulan.
Awatif dalam kapal terbang, daari KK ke KL

2 comments: