Sweet.. sweet... sweet memory..

Sunday 8 January 2012

Nursing problem...

Saya nak minta tolong sesiapa yang baca blog saya ni, dan ada advice yang sesuai pasal fully breastfeeding. Saya sedang hadapi masalah mengajar baby saya minum susu perah. Disebabkan anak saya akan masuk nursery nanti, maka dia perlu minum menggunakan botol susu. Masalahnya anak saya tak nak minum menggunakan botol. Dia macam geli dengan puting tu. Kalau puting masuk dalam sikit, dia nak termuntah. Saya tukar puting agak pendek tapi dia tak menghisap sangat jugak. Dia macam kemam saja. Mungkin puting tu keras sikit bagi dia.
Saya harap sangat kalau ada orang boleh bagi suggestion jenis / brand puting yang lembut dan pendek.  Saya rasa risau sangat ni....

2 comments:

  1. try pla puting yg mcm Liam pakai tu. Yang tu ada curve ngam ngan shape dlam mulut & anti kolik juga

    ReplyDelete