Sweet.. sweet... sweet memory..

Thursday 25 August 2011

samsungku sudah rosak..

uwaa... handphone saya rosak la pulak.. bukan la besar sangat rosaknya. masih boleh buat call, sms. yang rosaknya function yg selalu saya pakai jugak, dan kena-mengena dgn blog ni. kamera!! apa sudah jd.. tekan saja button kamera, keluar message 'camera failed'. adoi2.. saya fikir2 apa kemungkinan menyebabkan dia rosak. teringat jugak macam ada handphone ni jatuh 2, 3 ari lepas. tapi tak perasan apa2 la pastu. kemarin saya nak ambil gambar biskut raya yang saya buat, baru tau.. alala.. mcm mana ni.. ni saya duk fikir ada warranty lg ke tak. rasa macam ada tp tak tau la cover ke tak kerosakan handphone saya ni.. tak kan nak beli handphone baru.. sikit saja pun rosaknya.. ish3.. macam2 la bila dh dpt bonus ni.. ada saja yang nak minta..

No comments:

Post a Comment